Ako to funguje
-
Kúpte si niektorý zo zoznamu produktov ASUS v termíne od 9.2.2015 do 31.12.2015.
Zoznam produktov nájdete uvedený na tejto webovej stránke. Zoznam produktov sa môže počas doby trvania meniť.
-
Zaregistrujte svoj produkt na tejto webovej stránke a nahrajte svoj nákupný doklad do 15 dní od dňa nákupu.
Zaregistrujte svoj produkt na tejto webovej stránke, inak nebudete mať nárok sa podielať na tejto propagačnej akcii.
-
Pokiaľ nájdete na vašom výrobku 31 - 365 dní od dňa nákupu technickú závadu, kontaktujte ASUS servis, závadu nahláste a zaistite si opravu.
Kontakt na ASUS servis môžete nájsť v záručných dokumentoch kúpeného produktu. Akonáhle bude diagnostikovaná závada, bude produkt opravený.
Pokiaľ nájdete na vašom výrobku technickú závadu do 31 dní od dňa nákupu, nemôžete sa tejto propagačnej akcie zúčastniť a musíte kontaktovať svojho predajcu.
-
Zadajte požiadavky na tejto webovej stránke do 30 dní od dňa, keď bol váš produkt opravený. Budete požiadaný o reklamačné dokumenty.
Akonáhle bude váš produkt opravený, navštívte počas nasledujúcich 30 dní znovu túto webovú stránku a zadajte požiadavky.
Budete požiadaný o faktúru za zaplatenie opravy, servisný protokol o oprave a RMA číslo vašej opravy. Všetko obdržíte v servise v čase opravy.
-
Vrátime vám peniaze na váš účet do 30 dní od dňa prijatia vašej požiadavky.