Vyberaj z výkonných notebookov a počítačov Dell s pohodlnou 3 ročnou zárukou (Next Business Day v skratke NBD) a v prípade poruchy s opravou priamo u teba doma , už na druhý deň.
Ako postupovať pri reklamácii produktu DELL s NBD zárukou? V prípade, že máš problém so zariadením DELL postupuj nasledovne:
1. Telefonicky kontaktuj DELL technickú podporu na tel.č. 02/57508303
Operátor technickej podpory bude potrebovať SERVICE TAG (7 miestny kód obvykle napísaný na spodnej/zadnej strane zariadenia). Následne s tebou operátor preskúma problém, urobí diagnostiku a prípadne ďalšie kroky podľa typu poruchy.
Po diagnostike chybného komponentu k tebe vyšle technika s náhradným dielom, aby zrealizoval výmenu komponentu.
2. Návšteva technika priamo u teba
Nasledujúci pracovný deň ťa bude v ranných hodinách telefonicky kontaktovať technik a dohodne si približný čas opravy. Po príchode technik zrealizuje výmenu chybného komponentu a zariadenie otestuje.
3. Záver
Týmto spôsobom vybavenia reklamácie sa minimalizuje čas potrebný na opravu a nehradíš žiadne dodatočné náklady (napr. na dopravu k predajcovi).
Prosím ale maj aj pochopenie pre telefonických operátorov a servisných technikov. Nie v 100% prípadoch je oprava úspešná na prvý pokus a v niektorých prípadoch náhradný diel nemusí byť ihneď k dispozícii. Napriek tomu sme presvedčení, že záruka DELL Next Business Day v porovnaní s klasickou zárukou, ktorú poskytujú iní výrobcovia ušetrí veľa času, keďže nemusíš byť bez zariadenia 14 až 30 dní (obvyklá doba reklamácie konkurenčných značiek) a zariadenie nemusíš posielať kuriérom alebo nosiť do predajne.
219465
/Notebooky
/Všetky Notebooky
219466
/Notebooky
/Všetky Notebooky
219467
/Notebooky
/Všetky Notebooky
219468
/Notebooky
/Všetky Notebooky